About Me

My photo
It's a cruel world. I have to fight to survive myself.

Saturday 12 November 2011


I don't need any guys in my life, i live pretty well without them ♥


没事的时候,我会一个人站在这里,窗前,回忆过去,回忆那段灰色的感情,一段无奈的爱,一场扭曲的情,一份无可救要的痴迷。我真的不知道,我的这份爱到底值不值得我去等待,因为那种苦涩的味道经常让我无法呼吸,那份久久的失望,让我没有了等下去的勇气。

No comments:

Post a Comment