About Me

My photo
It's a cruel world. I have to fight to survive myself.

Wednesday 29 February 2012


Happy 3rd mth-sary with my babyboy !
I love you sweetie ;♥♥♥

吃醋是因為我喜歡你,生氣是因為我在乎你,發呆是因為我想你,傷心只是因為我不想失去你。是不是等我離開了,你才會感動?如果真的到了那樣的一天,我還是希望你有一點點的難過,一點點的失落,一點點的想我,只要有一點點關於我的記憶就好,真的只要一點點就好。

No comments:

Post a Comment